Nové pracovné podmienky si žiadajú aj nový prístup v správe kancelárskych priestorov.
Dnes firmy čelia jasnej výzve.
👉 Ako zvládnuť kombináciu práce na diaľku a v kanceláriách, a čo najviac uľahčiť svojim zamestnancom fungovanie v hybridnom režime?
👉Ako znížiť prevádzkové náklady a optimalizovať využitie priestorov?
Štatistiky ukazujú, že až 42% spoločností využíva hybridný režim. Tento podiel sa podľa najnovších odhadov ešte zvýši až na 53%.
Nové podmienky si žiadajú aj nový prístup.
V rámci odbornej prednášky na 11. ročníku odbornej konferencie Dni Facility Managementu budeme hovoriť aj o rezervačnom systéme Bookigy a poskytneme vám tipy ako
✅zefektívniť prácu
✅ušetriť náklady
✅efektívne spravovať priestory pomocou moderných kancelárskych pomocníkov