PREDSTAVUJEME

Nové pracovné podmienky si žiadajú aj nový prístup v správe kancelárskych priestorov.

Dnes firmy čelia jasnej výzve.

👉 Ako zvládnuť kombináciu práce na diaľku a v kanceláriách, a čo najviac uľahčiť svojim zamestnancom fungovanie v hybridnom režime?

 

👉Ako znížiť prevádzkové náklady a optimalizovať využitie priestorov?

 

Štatistiky ukazujú, že až 42% spoločností využíva hybridný režim. Tento podiel sa podľa najnovších odhadov ešte zvýši až na 53%.

Nové podmienky si  žiadajú aj nový prístup.

 

V rámci odbornej prednášky na 11. ročníku odbornej konferencie Dni Facility Managementu budeme hovoriť aj o rezervačnom systéme Bookigy  a poskytneme vám tipy  ako

✅zefektívniť prácu

✅ušetriť náklady

✅efektívne spravovať priestory pomocou moderných kancelárskych pomocníkov