Chaos v office alebo Úspešná správa kancelárií na pár kliknutí

Pracovať z kancelárie celý týždeň je už minulosťou ale na 100% home office taktiež spoliehať nemôžeme.

Pokojné obdobie dovoleniek a letných prázdnin je preč.

Deti musia späť do školy a dospelí zase do kancelárií. Ako zvládnuť chaotický návrat do práce a postarať sa o to, aby mal každý svoje vlastné pracovné miesto a pokoj?

 

Zistite s nami, ako môžete poskytnúť svojim zamestnancom to najlepšie pracovné zázemie a prispôsobiť kancelárie ich potrebám.

Príďte sa dozvedieť viac o tom, ako mať správu kancelárií pod palcom a ušetriť pri tom náklady!

 

Na webinári spolu rozoberieme:


✅ Ako znížiť prevádzkové náklady a optimalizovať využitie priestorov
✅ Ako skĺbiť home office a prácu v kancelárii
✅ Ako zvýšiť spokojnosť a produktivitu zamestnancov
✅ Ako zaviesť poriadok v chode kancelárie

Pre koho je náš webinár určený?

➡ Facility a office manažérov
➡ CEO
➡ HR špecialistov
➡ a pre všetkých, ktorí chcú prejsť na nový hybridný model práce

S Bookigy – žiadny problém!

 

Zmeškali ste jeden z webinárov? Tu si môžte pozrieť záznam.

ČO?

 

Webinár:

“ Chaos v office alebo Úspešná správa kancelárií na pár kliknutí“

 

 

KEDY?

 

4.10. 2022

10:00 – 11:00 hod

 

 

KDE?

 

Online

prostredníctvom platformy ZOOM